وبلاگ

تولید کننده محصولات بهداشتی سازمانی

بهترین تولید کننده محصولات بهداشتی برای سازمان ها و ارگان ها

آیا می‌دانستید سازمان‌ها و ارگان‌هایی مثل هتل و بیمارستان که محصولات بهداشتی خوبی به ارباب رجوع خود ارائه می‌کنند، رضایتمندی بیشتری از طرف آن‌ها به دست می‌آورند و بر اساس آمار، ۷۰ درصد شانس مراجعه مجدد آن‌ها را افزایش می‌دهند؟ وقتی همکاری با یک تولید کننده محصولات بهداشتی برای سازمان ها و ارگان ها به این سادگی می‌تواند تا این حد روی فروش و موفقیت یک سازمان اثر بگذارد، طبیعی است که اهمیت محصولات بهداشتی را بالا ببرد.

سوال اینجاست که بهترین تولیدکننده محصولات بهداشتی برای سازمان ها و ارگان ها کیست و چگونه می‌توان به آن‌ها سفارش داد. در این مقاله تصمیم داریم به معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان کنونی بازار ایران بپردازیم. اگر شما هم نسبت به این موضوع کنجکاو هستید یا به عنوان مدیریت یک سازمان تصمیم به خرید محصولات بهداشتی دارید، حتما به خواندن این متن ادامه دهید.

انواع لوازم بهداشتی سازمانی

انواع لوازم بهداشتی سازمانی

وقتی که صحبت از لوازم و محصولات بهداشتی موجود در سازمان‌ها می‌شود، بیشتر منظور به نهادهایی مثل هتل، بیمارستان، آژانس‌های هواپیمایی و … است؛ چرا که این سازمان‌ها ارتباط مستقیمی با ارباب رجوع دارند و با ارائه چنین خدماتی می‌توانند رضایت آن‌ها را به دست آورند.

فرض کنید وارد یک هتل شده‌اید اما خدماتی مثل پک لوازم بهداشتی دریافت نکرده‌اید یا برای یک عمل سرپایی، وارد بیمارستان شده‌اید اما خبری از دمپایی یکبار مصرف مخصوص شما نیست. در چنین شرایطی که بهداشت اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند، قطعاً لازم است که توجهی ویژه به این مسائل شود.

در ادامه به معرفی برخی از مهمترین لوازم بهداشتی سازمانی پرداخته‌ایم که هر نهاد و موسسه‌ای برای ارائه تجربه کاربری بهتر باید خرید آن‌ها را در نظر بگیرد:

صابون و شامپو

یکی از مهمترین لوازمی که در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، بیمارستان‌ها و حتی کلینیک‌های زیبایی به کار گرفته می‌شود، صابون و شامپو است. این اقلام بهداشتی در سایزهای کوچک و جهت استفاده‌های کوتاه مدت طراحی و تولید می‌شوند. زمانیکه مسافران یا بیماران وارد اتاق خود می‌شوند با مشاهده این دو قلم کالای بهداشتی کوچک، احساس بهتری نسبت به وضعیت بهداشت محیط پیدا می‌کنند و رضایت آن‌ها از اقامتشان افزایش می‌یابد.

حوله حمام و حوله دستی

بدون حوله‌های کوچکی که در پک‌های پلاستیکی بهداشتی قرار گرفته‌اند، گویی تجربه اقامت در هتل یا بیمارستان، تکمیل نخواهد شد و ناقص می‌ماند. همواره توصیه می‌شود که مدیران داخلی هتل‌ها یا بیمارستان‌ها، به شرکت‌های تولید کننده محصولات بهداشتی، سفارش طراحی این حوله‌های کوچک را بدهند. نکته مثبتی که در مورد این حوله‌ها وجود دارد، این است که برخلاف دیگر اقلام بهداشتی، یکبار مصرف نیستند و می‌توان با خشکشویی دوباره آن‌ها را قابل استفاده کرد.

مسواک، خمیردندان، نخ دندان و شانه

یک پک مخصوص برای بهداشت فردی باید در نظر گرفته شود که در آن مسواک، خمیردندان و دیگر اقلام بهداشتی قرار دارد. خیلی از مسافران هتل، فراموش می‌کنند که این لوازم بهداشتی شخصی را با خود به همراه بیاورند و ارائه چنین خدماتی، نام شما را در ذهن آن‌ها ماندگار می‌سازد.

دستکش یکبار مصرف بیمارستانی

یکی از اصلی‌ترین نیازهای یک بیمارستان، لوازم یکبار مصرفی مثل دستکش، ژیلت و تیغ اصلاح و … است. هیچ جراحی در کل دنیا بدون دستکش‌های یکبار مصرف وارد اتاق عمل نمی‌شود. یک تولید کننده محصولات بهداشتی می‌تواند نیاز بیمارستان‌ها را پاسخ داده و دستکش‌های یکبار مصرف در تعداد انبوه تولید کند. علاوه بر این، تولید ماسک، کلاه بهداشتی، لباس و گان یکبار مصرف و مواد شوینده بیمارستانی و هتلی نیز به این تولیدکنندگان قابل سفارش خواهند بود.

دستمال کاغذی و رول دستمال توالت، سطل‌های زباله سازمانی و… نیز از دیگر محصولات قابل ارائه توسط این تولیدکننده های لوازم بهداشتی است. بنابراین دایره فعالیت این تولیدکننده‌ها بسیار بالاست و می‌توانند برای هر سازمان یا نهادی، پک‌های بهداشتی موردنظر را طراحی و تولید کنند.

بهترین برند مسواک هتلی

یکی از مهمترین لوازم هتل‌ها، مسواک هتلی است و به همین دلیل، معمولآً بخش مهمی از سفارش‌های هتلی به این وسیله کوچک اما کاربردی مربوط می‌شود. وقتی که صحبت از مسواک هتلی می‌شود، قطعا باید مهمترین برندهای آن را بشناسیم و بدانیم کدام یک بیشتر به درد ما می‌خورند. در ادامه برخی از معروفترین برندهای مسواک هتلی را معرفی کرده‌ایم:

برند اسکارد

این برند که نامی آشنا در کل جهان دارد، محصولات مختلفی در حوزه‌های مراقبت از دهان و دندان ارائه کرده اما مسواک‌های هتلی آن، اعتبار خیلی زیادی دارند. طراحی ساده و کاربردی این مسواک‌ها باعث شده که برند اسکارد، انتخاب اول و آخر خیلی از مدیران هتل‌ها باشد. این برند علاوه بر مسواک هتلی، در راستای تولید خمیردندان‌های هتلی، نخ دندان و… نیز فعالیت می‌کند.

برند اورال بی

اورال بی را همه می‌شناسند و نیاز چندانی به معرفی ندارد. دسته مسواک‌های اورال بی کاملا ارگونومیک است و موهای به کار رفته در این مسواک‌ها، نرم و انعطاف‌پذیر می‌باشند، به همین جهت دسترسی خوبی به تمام دندان‌ها پیدا می‌کند و سلامت آن‌ها را تضمین می‌نماید. امروزه در تمام هتل‌های لوکس دنیا، محصولات اورال بی وجود دارد و به افزایش اعتبار خود مشغول است.

برند سنسوداین

اگر سری به داروخانه بزنید، احتمالآً قفسه‌ای را می‌بینید که به محصولات سنسوداین اختصاص پیدا کرده است. این برند که به مسواک‌های باکیفیت خود معروف است، برای کسانی که دندان‎های حساسی دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود و به همین جهت برای هتل‌های لوکس، اولین انتخاب به شمار می‌رود.

برند دورکو

برند دورکو یکی از معروفترین برندهای آمریکایی محصولات بهداشتی دهان و دندان است که اعتبار زیادی هم دارد. این برند مدعیست که از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای ساخت تیغ‌های اصلاح، خمیردندان و مسواک استفاده می‌کند.

برند پاتریکس

یکی دیگر از معروفترین برندهای مسواک هتلی که اتفاقاً جایگاه ویژه‌ای میان هتلداران ایرانی دارد، پاتریکس است که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارد. مواد اولیه به کار رفته در مسواک‌های پاتریکس کاملا مرغوب بوده و همین موضوع سبب افزایش دوام و کارایی آن‌ها می‌شود.

پاتریکس شاید در هتل‌های خارجی پنج ستاره چندان به چشم نیاید؛ اما برای هتل‌های لوکس ایرانی، انتخابی ویژه و عالی محسوب می‌شود که هزینه‌های هتلداری آن‌ها را کاهش خواهد داد.

برند تورنتو

برند تورنتو را تمام هتلدارانی که به سلامت و کیفیت محصولات بهداشتی خود اهمیت می‌دهند، به خوبی می‌شناسند. مسواک‌های این برند کاملاً انعطاف پذیر بوده و دست را خسته نمی‌کنند. علاوه بر این، قیمت مناسبی دارند که خرید عمده را برای هتلداران به‌صرفه می‌سازد.

به طور کلی، فراموش نکنید که انتخاب یک محصول باکیفیت بهداشتی، باعث می‌شود که مسافران نام هتل شما را همیشه به خاطر آورده و با نیکی از آن یاد کنند. تجربیات مشتریان، مهمترین چیزی است که به موفقیت یک نهاد خدماتی مثل هتل و بیمارستان، کمک می‌کند. به همین دلیل تا جای ممکن باید تجربه‌ای بی‌نظیر برای ارباب رجوع ایجاد کرد.

برند آکوافرش

طراحی ساده و کاربردی مسواک‌های آکوافرش باعث شده که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مدیران هتل‌ها و بیمارستان‌ها باشد. یکی از ادعاهای اصلی برند آکوافرش این است که از مواد باکیفیت در ساختار موهای مسواک‌های خود بهره می‌برد.

چگونه بهترین تولیدکننده محصولات بهداشتی را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین تولیدکننده محصولات بهداشتی

وقتی که صحبت از انتخاب یک تولید کننده محصولات بهداشتی وسط باشد، معمولاً چند فاکتور مهم وجود دارد که باید به آن‌ها دقت داشته باشید:

  • محصولات باکیفیتی ارائه کند!

همیشه و همواره، کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت موردنظر خود را بسنجید و مطمئن شوید که از مواد اولیه خوبی برای تولید آن‌ها استفاده می‌کند. مثلاً شرکت طنین بهداشت پارس، نمایندگی برخی از بهترین برندهای مسواک هتلی از جمله پاتریکس و هسل در ایران را داراست و همین موضوع، خیال خریدار را از بابت اعتبار شرکت آسوده می‌کند.

  • محصولات متنوعی داشته باشد!

مدیران هتل‌ها، بیمارستان‌ها و هر نهاد دیگری به دنبال این هستند که خریدهای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام بدهند. بنابراین وقتی شرکت موردنظر، تنوع خوبی در محصولات بهداشتی خود داشته باشد، دیگر لازم نیست به چندین تولیدکننده مراجعه کرده و وقت خود را هدر بدهند. علاوه بر این، دست آن‌ها برای انتخاب محصول موردنظرشان بازتر خواهد بود و می‌توانند محصولی با کیفیت بالا خریداری کنند.

  • استانداردهای بهداشتی را رعایت کرده باشد!

هیچکس دوست ندارد محصولی خریداری کند که اساساً توجهی به استانداردهای بهداشتی نداشته و در کارگاه‌های غیراصولی تولید شده باشد. متاسفانه در حال حاضر سوءاستفاده‌گران زیادی وجود دارند که محصولات خود را در بسته‌بندی محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی عرضه کرده و از نام آن برند سوءاستفاده می‌کنند. این درحالیست که محصولات آن‌ها در سوله‌های غیربهداشتی و کثیف تولید شده و هیچ استانداردی در ساخت آن‌ها به کار نرفته است.

یکی از مزیت‌های بزرگ خرید از تولیدکنندگان معتبر این است که خیال شما از بابت استانداردهای بهداشتی راحت خواهد بود.

  • با محیط زیست سازگار باشد!

به طور کلی، هیچکس نمی‌خواهد از محصولاتی استفاده کند که توجهی به شرایط محیط زیست ندارند. مثلاً لوازم آرایشی خاصی که از تست حیوانی استفاده می‌کنند، معمولآً محبوبیت زیادی میان مصرف‌کنندگان ندارند. استفاده از مواد بازیافتی در بسته‌بندی محصول و… نیز می‌تواند اعتماد مصرف‌کننده را بالاتر ببرد.

  • امکان سفارشی سازی داشته باشد!

خیلی از ما دوست داریم که برند و لوگوی خود را روی محصولات بهداشتی چاپ کنیم تا به این ترتیب، آگاهی از نام برند نزد مخاطب بالاتر برود. یکی از مزیت‌های شرکت‌های تولید کننده محصولات بهداشتی این است که قابلیت سفارشی‌سازی دارند؛ بدین معنا که امکان تولید محصولات بهداشتی سفارشی را مهیا می‌سازند و شما می‌توانید روی مسواک، حوله، دستمال کاغذی و… نام برند خود را چاپ کنید.

  • به موقع، سفارش‌ها را تحویل دهد!

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب تولید کننده محصولات بهداشتی هتلی، خوش قول بودن آن است. به عبارت دیگر، باید سفارش‌های شما به موقع دستتان برسد تا بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید. مسافرانی که سر موقع، حوله، مسواک و دیگر اقلام بهداشتی خود را دریافت نکنند، قطعاً با خاطری ناخوش از آن هتل بیرون می‌روند و شاید دیگر هرگز پا به آن‌جا نگذارند.

  • قیمت مناسبی داشته باشد!

همه ما خرید ارزان را دوست داریم و هر شرکتی که محصولات ارزان‌تری ارائه کند، قطعاً به لیست محبوب‌ترین‌های ما وارد خواهد شد. گرچه در بحث خرید لوازم بهداشتی همواره باید کیفیت را در نظر گرفت اما شرکت‌هایی مثل طنین بهداشت پارس می‌توانند علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز به مشتریان خود ارائه کنند. همچنین به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های خوبی برای برخی از محصولات خود در نظر می‌گیرد که تجربه خرید را لذت‌بخش‌تر سازد.

  • نظر مثبت مشتریان دیگر را داشته باشد!

وقتی که می‌خواهید دست به خرید بزنید، حتما نظر مشتریان قبلی و فعلی شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی را جویا شوید و اطمینان حاصل کنید که محصولات آن‌ها کیفیت لازم را دارند. فراموش نکنید که تجربه کاربران دیگر، یکی از بهترین چیزهایی است که می‌تواند به خرید موفق شما کمک کند.

  • خدمات پس از فروش ارائه کند!

در میان تمام شرکت‌های تولیدی، آن شرکتی موفق خواهد شد که بتواند خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان خود ارائه کند. هدف این تولیدکنندگان فقط فروش محصول نیست؛ بلکه به دنبال این هستند که مشتریان وفاداری برای خود دست و پا کنند که برای خرید مایحتاج خود، فقط به آن‌ها مراجعه خواهند کرد.

در نهایت فراموش نکنید که یک شرکت تولید کننده لوازم بهداشتی به خوبی می‌داند که محصولات خود را باید مطابق با برند سفارش دهنده طراحی کند. یک هتل درجه ۳ به محصولات لوکس با بسته‌بندی‌های شیک نیاز ندارد. بنابراین، تولیدکننده نیز باید نیازهای سفارش دهنده را در اولویت قرار داده و مطابق با برند مشتری، اقدام به تولید محصول نماید.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که بهترین تولید کننده محصولات بهداشتی برای سازمان ها و ارگان ها به خوبی می‌داند که کیفیت این پک‌های بهداشتی تا چه حد به خوش‌نامی آن مجموعه کمک خواهد کرد. به همین دلیل تلاش می‌کند تا یک محصول جذاب و باکیفیت ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول مورد نظرخود، با ما تماس بگیرید.

فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)