تولید تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی با نام برند شما

تولید تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی با نام برند شما

کمتر پیش می‌آید گذر شما به یک بازار محلی بیفتد اما چند دست‌فروش، خرید تیغ‌های اصلاح را به شما پیشنهاد نکنند. نمی‌شود وارد یک داروخانه شوید که جلوی چشمتان چندین بسته از ژیلت‌های اصلاح صورت با بسته‌بندی براق و زیبا خودنمایی نکنند. امکان ندارد کنار پیشخوان یک سوپرمارکت، این محصولات بهداشتی را نبینید.  

تیغ‌‌های اصلاح با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که بعضی از آن‌ها معتبر و مرغوب یا برخی دیگر تقلبی و بی‌کیفیت هستند. جدای از اینکه برای مصارف شخصی، همیشه باید بهترین تیغ اصلاح صورت را انتخاب کنید، باید بدانید که امکان تولید آن با نام و برند مجموعه شما نیز وجود دارد!

در این مقاله قصد داریم بیشتر در خصوص تولید تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی با شما صحبت کنیم. اگر شما هم مایلید این محصول را با برند خودتان عرضه کنید، توصیه می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

تولید تیغ اصلاح سفارشی

تولید تیغ اصلاح سفارشی

واقعیت این است که تیغ‌ اصلاح یکی از پرکاربردترین لوازم بهداشتی به شمار می‌رود که همه افراد از آن استفاده می‌کنند. این تیغ‌ها برای اصلاح صورت آقایان نیستند بلکه اتفاقاً بیشتر برای رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن به کار می‌روند. از بین بردن این موهای اضافی برای حفظ بهداشت فردی بسیار ضروری است و امروزه راه‌حلی بهتر از ژیلت‌ها، برای این کار پیش روی ما وجود ندارد.

در کنار مصارف بهداشتی، تیغ اصلاح می‌تواند مصارف تبلیغاتی هم برای شما داشته باشد. بسیاری از بیمارستان‌ها و ارگان‌هایی که از کارشان به نوعی با استفاده از این محصول مربوط است، ژیلت‌هایی خاص با برند خود تولید می‌کنند که در رسیدن به اهداف بازاریابی به آن‌ها کمک می‌کند. البته هیچکدام مستقیماً در کار تولید شرکت نمی‌کنند بلکه این محصول را به بهترین تولیدکننده‌ها سفارش می‌دهند.

تیغ اصلاح بیمارستانی چیست؟

تیغ اصلاح بیمارستانی، وسیله‌ای برای رفع موهای بدن در ناحیه تحت عمل جراحی است به عبارت دیگر، این محصول یکی از لوازم ضروری در اتاق عمل به شمار می‌رود که وظیفه مهمی پیش از شروع جراحی بر عهده دارد. به عنوان مثال، قبل از شروع جراحی نواحی مانند سر، بدن آقایان یا ناحیه تناسلی که معمولاً مو دارند، اپراتور باید محل را با یک تیغ مرغوب، به خوبی بتراشد تا موها مزاحمتی برای کار پزشکی ایجاد نکنند.

تیغ‌های اصلاح بیمارستانی، ژیلت‌های خاصی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند. این محصولات بهداشتی در هنگام تراشیدن موهای سر یا بدن، موجب آسیب دیدن پوست بیمار نمی‌شوند و از بروز عفونت‌های بعد از جراحی نیز جلوگیری می‌نمایند.

علاوه بر برخورداری از قدرت تراش بالا به واسطه قرار گرفتن دو تیغه فولادی تیز، این تیغ‌های اصلاح به خاطر وجود محافظ پلاستیکی در قسمت بالایی، هیچ آسیبی به پوست نمی‌زنند و موجب بریدگی‌های تصادفی نمی‌شوند. از این رو کاملاً ایمن بوده و سلامت بیماران را تضمین می‌نمایند.

کاربردهای تیغ اصلاح بیمارستانی

کاربرد های تیغ اصلاح بیمارستانی

تیغ‌های اصلاح بیمارستانی که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکبار مصرف بوده و هدف نهایی آن‌ها تراشیدن موها به صورت کاملاً بهداشتی و البته سریع است. علاوه بر این از ژیلت‌های بیمارستانی برای انجام کارهای دیگری همچون رفع موهای زائد پیش از آزمایش ECG هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در کنار این موارد، از تیغ‌ اصلاح بیمارستانی برای تراشیدن موهای صورت یا بدن بیمارانی که برای مدت طولانی بستری می‌شوند نیز استفاده می‌شود. طبیعی است افرادی که مدت زیادی در بیمارستان می‌مانند، بعد از چند روز به استفاده از این لوازم بهداشتی نیاز پیدا می‌کنند و احتیاج دارند که در دسترس آن‌ها باشد. بیمارستان‌ها نیز موظف هستند این محصول را در اختیار آن‌ها قرار بدهند.

حال تصور کنید به جای محصولی که نام برندهای خارجی روی آن ثبت شده، تیغ اصلاحی را در اختیار بیماران خود قرار دهید که نام خود بیمارستان در قسمت برند آن چاپ شده است! می‌توانید تصور کنید که این کار چه تأثیر مثبتی روی ذهنیت بیمار شما می‌گذارد؟

ویژگی‌های تیغ اصلاح بیمارستانی

تیغ اصلاح بیمارستانی از هر نوع آن (مخصوص اتاق عمل یا استفاده شخصی بیماران) باید چند ویژگی کلیدی داشته باشد که عبارتند از:

  • یک فشار کوچک انگشت باعث می‌شود تا تیغ‌های مرغوب و باکیفیت به خوبی موهای زائد را بتراشند، بدون اینکه به پوست آسیب برسانند.
  • دسته تیغ اصلاح باید نرم، انعطاف‌پذیر، راحت و البته ضد لغزش باشد تا کاربر به خوبی بتواند حرکت کارتریج را کنترل کند.
  • تیغ‌های اصلاح بیمارستانی باید توانایی لازم برای تراشیدن موهایی در اندازه‌ای مختلف را داشته باشند.
  • بسته به مقدار و تراکم موها، می‌توانند دارای یک تا چند تیغ باشند.
  • رایج‌ترین تیغ‌های اصلاح بیمارستانی دارای یک تیغه با نوار صابونی بهداشتی هستند.
  • این تیغ‌ها باید دوام، ماندگاری و تیزی قابل قبولی داشته باشند.

در هنگام انتخاب تیغ بیمارستانی باید به چه مواردی دقت کنیم؟

در هنگام انتخاب تیغ اصلاح بیمارستانی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

برای سفارش تولید تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی با نام برند خود، باید حتماً به موارد زیر توجه کنید:

  • تیز بودن تیغ اصلاح: تیغ‌هایی که با برند خود دریافت می‌کنید باید حتماً به اندازه مناسبی تیز باشند تا بتوانند کارایی لازم را ارائه دهند. مطمئناً نمی‌خواهید تیغ‌هایی بی‌کیفیت را با برند خودتان عرضه نمایید.
  • دوام و ماندگاری: گرچه تیغ‌های اصلاح بیمارستانی و ارگانی اغلب یکبار مصرف هستند اما دوام و ماندگاری بالای آن‌ها نشان از کیفیت آن‌ها خواهد داشت. بسیاری از افراد هستند که این محصولات را با خود به خانه می‌برند و تصمیم دارند چندین بار از آن استفاده کنند. بنابراین دوام بالای کالا اعتبار برند شما را افزایش خواهد داد.
  • دسته مناسب: دسته تیغ اصلاح علاوه بر اینکه در راحتی استفاده از آن اثرگذار است، می‌تواند روی زیبایی ظاهر محصول هم تأثیر بگذارد.
  • توجه به قیمت: گرچه کیفیت در بالاترین درجه از اهمیت قرار دارد اما برای سفارش تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی باید به قیمت محصول هم توجه داشته باشید. همیشه به دنبال گزینه‌های باشید که تناسب خوبی بین هزینه و کیفیت برقرار می‌کند.

تیغ اصلاح ارگانی چیست؟

بیمارستان‌ها تنها ارگان‌هایی نیستند که می‌توانند از مزیت‌های تولید تیغ اصلاح با برند خودشان استفاده کنند، بلکه ارگان‌ها دیگری هم از فواید این روش تبلیغاتی بهره‌مند خواهند شد.

چنانچه کسب و کار شما به هر نحوی با استفاده از محصولات بهداشتی و به ویژه تیغ اصلاح ارتباط دارد، تولید سفارشی این محصول با برند خود و ارائه آن به مشتریان فعلی یا مخاطب هدف مجموعه، بسیار مفید خواهد بود. این کالا هم می‌تواند به عنوان یک وسیله مصرفی به مخاطب عرضه شود، هم صرفاً به عنوان یک کالای تبلیغاتی.

به عنوان مثال یک مرکز لیزر موهای زائد، می‌تواند تیغ‌های اصلاح را با بسته‌بندی و برند خودش در اختیار مشتریان قرار بدهد تا قبل از شروع فرآیند، موهای زائد ناحیه مورد نظر را شیو کنند. مشتری علاوه بر استفاده در محل، می‌تواند تیغ را با خود به خانه برده و در آینده نیز چند بار دیگر از آن استفاده نماید.

علاوه بر این، مرکز لیزر می‌تواند در بسته‌های تبلیغاتی (گیفت‌بگ‌ها)‌ سالانه که برای همکاران یا مشتریان وفادار ارسال می‌کند، یک تیغ اصلاح با برند خود نیز بگنجاند و بیشترین استفاده تبلیغاتی را از این محصول ببرد.

بیشترین ارگان‌هایی که می‌توانند از مزیت‌های تولید تیغ اصلاح با برند خودشان استفاده‌های تبلیغاتی ببرند عبارتند از:

  • کلینیک‌های زیبایی
  • مراکز لیزر موهای زائد
  • انواع مطب‌های درمانی خصوصی
  • کسب و کارهای فعال در حوزه فروش یا تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • سازمان‌ها و ارگان‌های فعال در حوزه بهداشت و سلامت
  • اپلیکیشن‌ها یا سایت‌‌های فعال در حوزه سلامت و بهداشت (استفاده در گیفت‌بگ‌ها)

توجه داشته باشید که طنین بهداشت پارس، تولید سفارشی تیغ اصلاح را صرفاً برای بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های رسمی انجام می‌دهد و افراد عادی نمی‌توانند با نام خودشان اقدام به تولید این محصول کنند.

بهترین تولید کننده تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی

بهترین تولید کننده تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی

برای تولید تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی باید به شرکتی اعتماد کنید که اعتبار و سابقه مناسبی در این زمینه دارد. طنین بهداشت پارس بیش از ۲۵ سال است که در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی، از جمله تیغ‌های اصلاح فعالیت دارد و برندهای معتبر مختلفی همچون پاتریکس، هسل، دورکو، تورنتو، اسکارد و… از زیرمجموعه‌های تحت لیسانس این مجموعه تولیدی به شمار می‌روند.

طنین بهداشت پارس نقش مهمی در تأمین لوازم بهداشتی بیمارستان‌ها، هتل‌ها و ارگان‌‌های دیگر داشته و باکیفیت‌ترین تیغ‌های اصلاح را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر تولید مرغوب‌ترین تیغ‌های اصلاح موجود در بازار، تحت لیسانس کمپانی‌های خارجی، طنین بهداشت پارس می‌تواند این کالا را با برند مجموعه شما نیز تولید کند با انجام این کار می‌توانید یک فعالیت تبلیغاتی گسترده انجام داده و خود را رقبا متمایز کنید.

تولید تیغ اصلاً بیمارستانی و ارگانی با نام برند شما چه فوایدی دارد؟

حک کردن نام خود روی محصولی که به کسب و کار شما مربوط است، اثرگذاری مثبت بسیار زیادی روی ذهن مخاطبان شما دارد. به عنوان مثال هتلی که حوله، روبالشی، پتو، مسواک، نخ دندان، خمیر دندان  و سایر لوازم بهداشتی هتلی برند خودش را به میهمانان ارائه می‌کند، قطعاً بیشتر به یاد شما خواهد ماند.

تولید تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی با برند شما نیز همین اثرگذاری را دارد و باعث می‌شود تا در ذهن مخاطبان، اعتبار بیشتری پیدا کنید و تصور آن‌ها از کیفیت عملکرد شما بالاتر برود. با تولید تیغ‌های سفارشی، برند خود را در ذهن مخاطب به عنوان یک مجموعه معتبر ثبت می‌کنید که روی همه چیز نظارت دارد و برای مراجعین خود احترام قائل است.

سخن پایانی

تولید تیغ اصلاح بیمارستانی و ارگانی یک فعالیت تبلیغاتی بسیار مثبت و مفید خواهد بود که اعتبار مجموعه شما را بالاتر می‌برد. طنین بهداشت پارس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع لوازم بهداشتی و بزرگترین تولیدکننده مسواک هتلی در کشور، آماده است تا مرغوب‌ترین و در عین حال به صرفه‌ترین تیغ‌های اصلاح را با برند شما تولید کند.

 

فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)