وبلاگ

کارخانه تولید تیغ اصلاح در ایران

کارخانه تولید تیغ اصلاح در ایران

بسیاری از کسانی که اطلاعات کافی در مورد تاریخچه تیغ اصلاح ندارند، فکر می‌کنند که آریستوکرات‌های لندن نشین قرن هجدهم، اولین کسانی بودند که این وسیله ریش‌تراشی را اختراع کرده و به کار بردند اما واقعیت اینجاست که از مصر و یونان باستان، استفاده از تیغ‌های اصلاح بسیار مرسوم بوده است.

در اوایل قرن نوزدهم، کارخانه‌ای به نام ژیلت، تیغ اصلاح مدرن را تولید کرد و از آن پس، رواج این تیغ‌های اصلاح به قدری زیاد شد که تا به امروز، بسیاری از مردم نام ژیلت و تیغ اصلاح را یکی می‌دانند.

در ایران نیز، کارخانه‌های تولید تیغ اصلاح فراوان هستند و هر یک از آن‌ها، کیفیت خاصی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. در این مطلب از وبسایت طنین بهداشت پارس، می‌خواهیم به معرفی یکی از بهترین کارخانه‌های تولید تیغ اصلاح در ایران بپردازیم. اگر قصد خرید دارید یا صرفاً به دنبال رفع کنجکاوی خود هستید، به اسکرول کردن این متن ادامه دهید.

بهترین کارخانه تولید تیغ اصلاح

بهترین کارخانه تولید تیغ اصلاح

اگر مدیرهتل هستید یا ریاست یک بیمارستان را بر عهده دارید، حتما روزی به این فکر افتاده‌اید که خریدهای بهداشتی خود را به شکل عمده انجام داده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید در حال حاضر تمام مدیران چنین مجموعه‌هایی برای خرید پک‌های بهداشتی خود به سراغ کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی می‌روند.

طنین بهداشت پارس بیش از ۲۵ سال است که در این حوزه فعالیت داشته و به تولید انواع لوازم بهداشتی از جمله تیغ اصلاح و ژیلت مشغول بوده است.

سوال اینجاست که چرا طنین بهداشت پارس را یکی از بهترین کارخانه‌های تولید تیغ اصلاح در ایران می‌دانیم؟ به دلایل زیر:

  • محصولات نام آشنایی مانند پاتریکس، دورکو و تورنتو، ساخت این شرکت هستند.
  • تجربه فراوانی در تولید پک‌های بهداشتی دارد.
  • قیمت کاملا به صرفه و مناسبی ارائه می‌کند.
  • سفارش شما را در اسرع وقت پیگیری کرده و تحویل می‌دهد.
  • محصولات این شرکت کاملا پیشرفته و با استفاده از آخرین متدهای دنیا ساخته شده‌اند.

با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توان گفت که یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای خرید عمده تیغ اصلاح داشته باشید، شرکت طنین بهداشت پارس است.

بهترین تیغ اصلاح کدام است؟

زمانی که پای خرید تیغ اصلاح وسط باشد، باید همواره کیفیت را مدنظر قرار بدهید. چند بار پوست صورت و بدن خود را با تیغ‌های بی‌کیفیت و نامناسب، خراش داده‌اید؟ آیا می‌دانید بهترین تیغ اصلاح کدام است؟

برای خرید تیغ اصلاح باکیفیت، حتما قبل از هر چیزی به برند آن توجه داشته باشید و مطمئن شوید که توسط یک شرکت معتبر ساخته شده است. برخی از برندهای نام‌آشنا مانند دورکو، اسکارد، پاتریکس و…کیفیت خیلی خوبی دارند و می‌توان با خیال آسوده از آن‌ها استفاده کرد به طور کلی با توجه به نوع پوست و شرایط آن، باید ژیلت یا تیغ اصلاح مناسبی خریداری کرد.

بهترین تیغ اصلاح برای زنان

بهترین تیغ اصلاح برای خانم ها

گرچه مدت‌هاست که روش‌های تازه‌تری مانند لیزر موهای زائد پا به عرصه گذاشته‌اند اما هنوز هم استفاده از ژیلت و تیغ اصلاح، طرفداران خاص خود را دارد. حتی در میان بانوان هم، ژیلت‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند و در مصارف روزمره به کار می‌آیند.

اگر به عنوان یک خانم، دنبال یک ژیلت یا تیغ اصلاح باکیفیت هستید، حتما باید به سراغ تیغ‌هایی بروید که لبه‌های نرم‌تری دارند و حاوی صابون هستند. یکی از بهترین برندهای تیغ اصلاح زنانه، تیغ اصلاح زنانه پاتریکس است این مدل از ژیلت‌های زنانه، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و به هیچ وجه منجر به خراشیدن پوست نخواهند شد. بانوان می‌توانند از این تیغ‌های اصلاح، حتی برای تراشیدن موهای کرکی صورت خود نیز استفاده کنند و مطمئن باشند که این تیغ‌ها، منجر به ضخامت مو نمی‌شود.

بهترین تیغ اصلاح برای پوست های حساس

داشتن پوستی حساس به مرد یا زن بودن ارتباطی ندارد. بسیاری از ما به شکل ژنتیکی با مشکل حساسیت پوست دست و پنجه نرم می‌کنیم. به همین دلیل است که استفاده از تیغ‌های نرم را ترجیح می‌دهیم. البته بسیاری از افراد به دلیل حساسیت پوست خود نمی‌توانند از تیغ اصلاح استفاده کنند؛ چرا که پوست آن‌ها ملتهب، زخمی و قرمز خواهد شد در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم از تیغ‌های مخصوص پوست‌های حساس استفاده کنید.

این تیغ‌های اصلاح معمولا دارای پنج تیغه هستند که بسیار نزدیک به هم تعبیه شده‌اند. همین موضوع سبب شده که پوست فرد به هنگام تیغ کشیدن، ملتهب و قرمز نشود. نکته جالب توجه دیگری که در مورد تیغ‌های متعدد وجود دارد، این است که نیازی نیست به طور مداوم روی پوست کشیده شوند؛ چرا که با همان یک بار کشیدن هم موها را اصلاح می‌کنند.

ژیلت‌های مخصوص مسافرت

بسیاری از ما وقتی که چمدان سفر می‌بندیم، قبل از هر چیزی به سراغ جمع‌آوری لوازم بهداشتی خود می‌رویم. گرچه در صورتیکه یک هتل خوب رزرو کرده باشید، احتمالاً تیغ اصلاح و دیگر لوازم بهداشتی از سوی هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد اما به هرحال، بد نیست که ویژگی‌های تیغ مخصوص مسافرت را نیز بدانید.

بیشتر ژیلت‌های مسافرتی، سری قابل جدا شدن دارند و به همین دلیل، می‌توانید به محض کُند شدن تیغ آن، سری را جدا کنید. ژیلت‌های مسافرتی باید حتما درپوش داشته باشند تا به هنگام سفر و برخورد با وسایل مختلف، دچار آلودگی نشوند. فراموش نکنید که سفر رفتن به معنای قرارگیری در محیط‌های آلوده هم هست، بنابراین بهتر است تا جای ممکن، نکات بهداشتی را پیش از سفر رعایت کنید.

تولیدی ژیلت در تهران

تولیدکننده ژیلت در تهران

تمام تهرانی‌های عزیزی که می‌خواهند خرید عمده ژیلت باکیفیت و مرغوب را انجام دهند، می‌توانند از طریق شرکت طنین بهداشت پارس اقدام کنند. این تولیدی بزرگ که نامی آشنا در میان هتلداران، رؤسای بیمارستان‌ها و دیگر مراکز تفریحی و بهداشتی است، می‌تواند بهترین محصول را در اسرع وقت تولید کرده و به دست شما برساند.

طنین بهداشت پارس همچنین قادر به تولید و پخش لوازم بهداشتی هتلی برای سفارش دهندگان عزیز است. به عنوان یک مدیر داخلی هتل، لازم است که خریدهای بهداشتی خود را به صورت عمده انجام دهید. شما علاوه بر تیغ اصلاح، به مسواک هتلی، خمیردندان هتلی، صابون‌های هتلی، حوله‌های یکبار مصرف هتلی و…نیاز دارید. طنین بهداشت مفتخر است که اغلب این محصولات را در قالب یک پک بهداشتی به شما عرضه کند به این ترتیب، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌توانید بخش زیادی از دردسرهای خود را کاهش دهید و تمام محصولات را به شکل یکجا دریافت نمایید.

دستگاه تولید ژیلت یک بار مصرف

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تولید ژیلت و تیغ‌های اصلاح یک بار مصرف با چه دستگاهی صورت می‌گیرد در پاسخ به این سوال باید نام چندین دستگاه مختلف را بیاوریم که هرکدام از آن‌ها، می‌توانند محصولات منحصربه‌فردی تولید کنند.

در بازار ایران نیز از دستگاه‌های مختلفی برای تولید ژیلت و تیغ اصلاح استفاده می‌شود. به طور کلی خط تولید تیغ اصلاح و ژیلت شامل مراحل زیر است:

  • طراحی شکل اولیه و قالب: در این گام، باید مشخص شود که دستگیره و سری تیغ یا ژیلت به چه صورت است. این طراحی‌ها ممکن است به شکل دیجیتال صورت بگیرند و سپس عملیاتی شوند.
  • تهیه مواد اولیه: در گام بعدی، باید مواد پلاستیکی موردنیاز برای ساخت تیغ‌های اصلاح آماده شده و در دستگاه تولید تیغ قرار بگیرند.
  • تزریق مواد پلاستیکی به دستگاه: بعد از آماده‌سازی باید مواد پلاستیکی را درون قالب‌های طراحی شده تزریق کرد تا شکل قالب را به خود بگیرند و ساختار نهایی تیغ را بسازند. بعد از آن، باید تیغ‌های فلزی را به این دستگیره‌های پلاستیکی متصل کرد.
  • در گام آخر نیز، تیغ‌های اصلاح بسته‌بندی شده و برای فروش آماده می‌شوند.

خرید ژیلت از کارخانه

خرید تیغ اصلاح از کارخانه

یکی از بهترین مزیت‌هایی که خرید تیغ اصلاح از طنین بهداشت پارس فراهم می‌کند، این است که شما به شکل مستقیم از کارخانه خرید می‌کنید. به این ترتیب در هزینه‌های شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد. خرید عمده و مستقیم تیغ اصلاح از کارخانه برای تمام مدیران شرکت‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تفریحی، کلینیک‌های زیبایی و… امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به شکل مستقیم سفارش خود را به کارخانه موردنظر داده و در اسرع وقت، محصول موردنظر را تحویل بگیرید با حذف واسطه‌ها، هزینه‌های شما تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

و در نهایت…

از همان سال‌های اول قرن سیزدهم بود که تولید تیغ اصلاح در ایران شکل گرفت و شیوه‌های قدیمی و سنتی اصلاح و شیو منسوخ شدند. ایرانیان به عنوان ملتی کهن از قدیم‌الایام به پاکیزگی و بهداشت خود اهمیت می‌دادند و همین عامل سبب شد که تولید تیغ اصلاح در کشور ما با موفقیت روبه‌رو شود و در طی این سال‌ها مدام پیشرفته‌تر گردد.

خرید یک تیغ اصلاح باکیفیت و مناسب، بخشی از فرهنگ و اصالت ماست و برای بهداشت خود به آن نیاز داریم. بنابراین اصلا عجیب نیست که تیغ‌های اصلاح در لوازم بهداشتی هر ایرانی، جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

 

فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)